Help Desk

Sme via ako len IT helpdesk pre prípad, že sa niečo pokazí. Prevencia je lepšia ako liečba, takže naším cieľom je, aby vaše IT bolo v poriadku a zdravé, aby sa minimalizovali problémy a poruchy. Spolupráca nám pomáha pochopiť vaše potreby, pomáhame vám plánovať budúcnosť a využiť vaše IT na zlepšenie celkovej efektívnosti podnikania.

Náš Helpdesk a tím technických konzultantov pracujú ruka v ruke, aby zabezpečili rýchle riešenie a vyriešenie vašich konkrétnych problémov. Pravidelné návštevy vašich kancelárií nám dopomôžu sa ubezpečiť, že všetko funguje tak, ako má, a poskytli vám podporu na mieste alebo školenia a prediskutovali budúce plány.

Každý deň je náš proces jednoduchý, môžete požiadať o podporu prostredníctvom našej dedikovanej infolinky, mailu ci ticketovacieho systemu. Náš Helpdesk sa pokúsi problém bezodkladne vyriešiť, v prípade zložitejších problémov ho postúpia technickému konzultantovi. V prípade kritického obchodného problému, ktorý nedokážeme vyriešiť na diaľku, príde náš terénny technik takzvaný Field Engineer.